SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MegaMojster.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/200786/200978/2011), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Uradni list RS, št. 96/2009-UPB2), Obligacijskim zakonikom (OZ,  97/2007-UPB1) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.


Osebna izkaznica

Naziv: VG-Luka Hrženjak s.p.

Naslov: Obrtniška ulica 15, 2360 Radlje ob Dravi

E-pošta: info@megamojster.si ; luka.hrzenjak@gmail.com

Telefon: 041498819; 028873633

Identifikacijska št. za DDV: SI23694416

Matična št.: 6028373000

Banke in poslovni računi: Banka Koper:  SI56101000050068097

 

Dostopnost informacij

 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:

 

  • Identiteto podjetja
  • Kontaktne naslove (e-pošto)
  • Bistvene značilnosti blaga
  • Dobavljivost izdelkov
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve
  • Vse cene bodo jasno in nedvoumno določene, iz njih bo razvidno ali že vsebujejo davek, stroške dostave in storitve
  • Časovno veljavnost ponudbe
  • Rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe
  • Pojasnjen postopek ob pritožbi

 

 

Cene izdelkov

Vse objavljene cene artiklov so navedene v denarni enoti evro (€) in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine MegaMojster.si  izdelki so na voljo do odprodaje zalog. Cene veljajo v trenutku naročila kupca.

 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu potrjenega naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Zagotavljali bomo najbolj ažurne in točne podatke, a lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu ponudil rešitev, ki bo v obojestrankso zadovoljstvo.

 


Veljavnost akcijskih ponudb

 

Roki veljavnosti akcije, bodo navedeni ob akcijski ponudbi.


Načini plačila in plačilni pogoji

Spletna trgovina MegaMojster.si omogoča naslednje načine plačila:

* Plačilo po povzetju

Naročeno blago bo poslano z dostavno službo in ob prejemu pošiljke na dom plačate odkupnino z gotovino (vrednost naročenih izdelkov + poštnina). V kolikor ste v času dostave na domu odsotni, prejmete obvestilo poštarja, s katerim prevzamete pošiljko na lokalni pošti.

* Plačilo po predračunu

Po oddanem naročilu boste prejeli predračun na vaš e-mail naslov. Predračun bo vseboval vse potrebne informacije, na podlagi katerih boste izvedli plačilo. Pošiljka vam bo dostavljena, ko plačilo vašega predračuna prispe na naš račun. Rok veljavnosti predračuna je 14 dni od prejema na vaš e-mail naslov. Ko pošiljka prispe na vaš naslov, jo prevzamete brez dodatnih doplačil.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in priloži navodila, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.



 Dostava in stroški poštnine

Pošiljko boste prejeli v 1-8 delovnih dneh od datuma plačila oz. od naročila, v primeru plačila po povzetju. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostavo blaga opravi za nas dostavno podjetje. Stroški poštnine (embalaža, pakiranje, dostava, ) znašajo 4,00 EUR.

Ob naročilu nad 350,00 EUR je poštnina brezplačna.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo.
Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo.

 

Pošiljka se lahko prevzame OSEBNO na sedežu podjetja: VG-Luka Hrženjak s.p., Obrtniška ulica 15, 2360 Radlje ob Dravi


Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. č člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki določa, da ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe je pravica potrošnika, zaradi same narave pogodbe - pogodbe sklenjene na daljavo. Potrošnik pošlje svoje ugovore ali pripombe na elektronski naslov. Potrošnik ima pravico do vračila vseh plačil, in sicer plačane kupnine in poštnih storitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika je strošek vračila blaga. Ponudnik bo potrošniku vrnil celotno kupnino v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

 

Potrošnik mora blago vrniti nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, kot ga je prejel, razen če je bilo blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Blago mora biti zapakirano v originalno embalažo. Priložena more biti kopija računa. Potrošnik mora ustrezno izpolniti priložen obrazec – Vračilo blaga, in ga priložiti pošiljki, ko blago vrača.

 

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške bomo potrošniku obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.

 

Potrošnik mora blago vrniti na naslov: VG-Luka Hrženjak s.p., obrtniška ulica 15, 2360 Radlje ob Dravi

 


Stvarna napaka

 

Pravice iz naslova stvarne napake v skladu z 37. – 37.č členom Zakona o varstvu potrošnikov lahko kupec uveljavlja samo pri ponudniku. Priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestiti o napaki in jo natančno opisati. Kupec mora ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Postopek nakupa

1. Oddaja naročila in poprava napak pred oddajo naročila

Kupec v spletni trgovini doda izdelek v košarico. Pri pregledu izdelkov v košarici lahko le-te odstrani s klikom na »Odstrani« ali spremeni njihovo količino. V naslednjem koraku kupec doda naslov za račun ter naslov za dostavo. V zadnjem koraku pred dokončno oddajo naročila kupec pregleda vnesene podatke in jih lahko s klikom na gumb »Spremeni« popravi. Ko je kupec pravilno vnesel vse podatke, dokončno odda naročilo.


2. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.

 

3. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

4. Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 


Kupoprodajna pogodba

Uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izdamo račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena izključno v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med nami in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko mi potrdimo naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za nas kot za uporabnika (kupca).

 

 

Odgovornost za vsebine

 

Ponudnik se bo trudil zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnost artikla, rok dobave ali cena spremeni tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov na spletni strani, zato bo kupec v takem primeru obveščen o spremembah in ponudnik mu bo omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.

 

Ponudnik ne odgovarja za vsebino fotografij izdelkov, in promocijskih fotografij, le te mora kupec jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga.

 

Ponudnik lahko odstopi od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika. Kot očitna napaka se opredelijo bistvene lastnosti izdelka in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ter jih ponudnik v primeru vednosri, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenil. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

 

Pritožbe in spori

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@megamojster.si . Po prejemu pritožbe bo ponudnik v najkrajšem možnem času določil osebo, s katero se bo kupec, v primeru težav, lahko povezal telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik in kupec se zavezujeta, da bosta storila vse kar je v njuni moči, da morebitne spore rešita sporazumno.

 

Ponudnik si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.